lunes, 9 de septiembre de 2013

Pastis " barco pirata"

Ahir varem tenir un aniversari, el del meu fill, i volia un pastis de "barco pirata!" 
Despres de molt pensar s'hem va encendre la llumeta!!!! 
Aquí us posso els passos...
Ingredients:
- 2 pa de pessic
- xocolata fondant
- nata
- colorant blau
- fondant per canons, timó i bales dels canons.
Els canons, timó.. Ho vaig fer amb fondant. La barana es un mikado... La resta es nata amb colorant, blau per l'aigua..
Per el baixell vaig fer trufa( desfem xocolata fondant amb la nata, deixem refredar i quan estigui ben freda muntem) per a doni la sensació de les fustes del baixell amb una forquilla fem les linees. 
El podeu omplir del q volgueu ( ara es el moment, jo vaig fer una buttercream)
Un pà de pessic rectangular, el tallem per la meitat i fem la forma del baixell. 

Possem un a sobre de l'altre i buidem una mica per el mitg (tot depend del baixell que volgueu fer)
Ho possem a sobre del pa de pessic que fara de mar i li possem la trufa ( també el podeu cobrir amb fondant...)
Ara a fer servir la imaginació, tot depend del qué volgueu per el vostre baixell...

2 comentarios: