miércoles, 12 de noviembre de 2014

Pa de carbassa

Ingredients:

- 400gr de carbassa
- 400gr de farina de força
- 40gr de margarina
- sal, jo he possat 2 pessics generosos
- pebre, un pessic
- 25gr de llevat fresc
- un rajolí d'aigüa tèbia per ajudar a desfer el llevat 

Preparació:

Possem la carbassa en un plat tapar amb paper film al microones, a màxima potencia uns 10min.
Un cop passat aquest temps, triturem la carbassa...(podem deixar refredar...) jo jo vaig fer amb la carbassa calenta per ajudar-me a desfer el llevat i la margarina...
Afegim els ingredients i treballem... Amasem amb la mà fins que estiguin tots ben integrats, segons com poder ens demana més farina... Afegim fins que no s'enganxi la masa a la mà...
Ara deixem reposar 1horeta, la masa ha de creixerà...
Hem d'encendre el forn a 250 graus, ha d'estar molt calent quan hi fiquem el pa..
Ara possem el pa en un bol apta per el forn, jo he possat al fons del bol un rajolí d'oli...
Fiquem el pa al forn i baixeu el forn a 200 graus uns 30 ó 40minuts...

Deixem refredar en una reixa...

I a menjarrrrr!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario